please let me introduce myself

Godmorgon. Idag blir det skolgång och ärligt känns det ganska drygt men det är sista dagen på veckan i skolan så jag får helt enkelt bara härda.
Nu när det bara blir kallare och kallare längtar jag faktiskt till vintern. De är klart inte till kylan och alla is som man ska behöva halka på, hahah fast man halkar ju tydligen på gräs också hah. Men utan till att ta fram brädan, fara iväg till nån fin backe och sen bara åka. Så himla skönt!! Det dryga är att det ska sån lång tid i liftarna. man hinner ju typ åka två åk i backen innan man är uppe ur liften så mesta delen går ut på att åka upp med den. Men det är hur bra som hellst ändå. Hoppas skolan drar ihop nån friluftsdag så man kan få fara till typ buberget eller bygdsiljum eller nått. aja nu ska jag äta upp min gröt. bye guys



(adam -08)

just nu: Bret Michaels - Go That Far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0