Rock Is deader than dead

TJaa
Nu har jag just duschat, as skönt för jag har varit på dans för ett tag sen. Vi hade en vikarie idag eftersom vår riktiga lärare tydligen var sjuk. Vi ska dansa lyrisk jazz men läraren lär ut modernt, bra.
Jag hörde efter lektionen när hon pratade med en annan lärare ba: Asså de dansar jazz men jag lärde modernt.
Hur smart är det helt ärligt. haha aja det va inte sådär jätte roligt så jag tänker då inte börja modernt nån gång i mitt liv tror jag.
Om några timmar börjar idol och då ska jag springa ner till grannen (moa) och kolla hemma hos henne. Nu är det väl alla som har fått kolla till sthlm som ska sjunga? jag tror det iallafall och om inte blir jag typ besviken, jag orkar inte dåliga personen som bara kommer dit för att driva längre.
nu ska jag försöka på nått vettigt. later guys


just nu: Marilyn Manson - Rock Is Dead



Kommentarer
Postat av: Ness

öhh jag fick inte ens grönt hår :P

spela roll om jag skulle ha fått det skulle ändå ha tonat en gång till

2009-09-22 @ 22:43:21
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

Jomen jag ska tona det imrn igen för man ska alltid färga 2 ggr för andra gången blir alltid finast :)

och nu missade jag lite på hårbotten xD

2009-09-22 @ 23:06:15
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0