sleep well

YEEESSS!!! jag har hittat min laddare till kameran så nu är den laddad och klar. awesome.
Kvällens One Tree Hill avsnitt var bra. fast sen har jag sett det två gånger förut på datorn men ändå, längtar till nästa söndag typ. Nu sitter jag och kollar priser och resor till borås och det blir bara dyrare och dyrare för varje dag och jag blir så sinnessjukt stressad, MÅSTE BOKA NUU!!!  

Jag har tidigare ikväll suttit och klurat på hur jag ska göra min make up imorgon och jag tror jag har kommit på hur, men som jag är så kommer jag säkert komma på nått annat medans jag håller på och *WIPPS* så är det något helt annat. Nu är det sova som gäller tror jag för ja är as trött av nån anledning natten



Ragnar sover med mig i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0