today - smog black

idag blev de en brun skugga mixad med en svart glittrig fast glittret syns inte men men.
Idag ska jag vara med lisa. Det var ganska länga sen. Vi ses ju på skolan typ varje dag men de är inte samma sak. Sen efter det ska jag fara på dans och nu har jag ätit ordentligen så nu ska jag kunna stå på mina ben hoppas jag hehe. Lisa lärde jag föresten känna genom dans. Vi gick i samma showjazz när vi va kring 7 år kanske eller va det från 6, jag kommer inte riktigt ihåg. Vet bara att vi hade skit skoj och vi slamsade hela tiden istället för att lyssna på vad läraren sa. En gång fick min mamma komma och kolla på träningen för att vi inte skulle stöka.
Men nu har hon slutat dansa den ungen! Hon borde börja igen.
Nu blir det panpizza. hejdåå

Kommentarer
Postat av: världens bästa lisa

hahahaha fick din mamma komma och hålla koll? det minns jag inte men kul vare

2009-09-18 @ 12:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0