You don't seem to know or seem to care what your heart is for

Godmorgon. Planerna för idag då ?  Fredag och jag är ledig så jag ska snart ställa mig och laga mat, gött.
Dansen igår gick bra och det är så sinnessjukt kul men man kommer inte därifrån svettfri är ett som är säkert.
Klockan 4 tror jag de är börjar jazzen och vi håller på med en dans till jubileums uppvisningen som kommer att vara under höstlovet. Om jag inte tar helt fel så skulle typ temat vara årtal och vi har 90talet. med andra ord ska vi dansa till wannabe med spicegirls. Det enda som är lite synd är att jag förmodligen inte kommer att kunna vara med på föreställningen men jag kommer nog ha kul ändå.

 Och en annan grej. Igår ringde de från telia och dom har alltså tappat bort min telefon. Hon frågade om de va en killer eller tjej som vi lämnade in den till och hur hon/han såg ut. Hallå de va 6 veckor sen, hur tror dom att vi ska komma ihåg allt de? insane. Och ingen kamera har jag heller...
ne nu blir det mat. hejddåå

just nu: Natalie Imbruglia - Torn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0