Well baby let's take a break

h e j  h e j.
Igår kväll missade jag One Tree Hill, självklart så jag har försökt kolla på det nu men ne då tar det slut mitt i, jag får helt enkelt söka vidare eller vänta till nästa avsnitt på söndag.
Igår bokade jag resan till borås också så de 22 oktober far jag och anja med buss och tåg ner. Drygt med lång resa men det blir säkert kul när vi väl är framme så de blir bra.

Egentligen borde jag gå och söka praktikplats hela dagarna efter skolan men jag har ingen ork. Det är inte bra att ska skjuter upp det hela tiden så jag ska ta tag i det i veckan, det måste ja göra. Sen skulle jag skicka in en intresseanmäla på online idag också men  nu går det inte att komma in på hemsidan så jag får dra ut på det också. Åhhhh jag behöver jobb!!!



just nu: volbeat - Fire song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0