when we do the things we do

Jag är trött, fast ja ska inte sova än! börjar inte för än tjugo i 11 och därför känns det aldeles för tidigt att sova nu.
kollade true blood tidigare idag gjorde jag. Sista avsnittet och jag blir galen på att när det är säsongsavslutningar så ska det alltid vara spännande i slutet, jävla skit! och nu måste jag vänta tills jul innan säsong 3 kommer ut, apa.
Anja var här idag också. det känns som evigheter sen vi var med varann men det är väl dels för att hon varit i kreta och göttat sig i en vecka också. Vi kollade på youtube och kom fram till katrin zoiskaa bla bla bla ja vet inte vad hon heter men iaf så kom vi fram till hennes program sexuellt så vi satt och kollade på det lite. i slutet på avsnitten gör hon alltid en uppgift, fy säger jag bara så sinnessjukt pinsamt.
Anja visade också en grym beatboxare. fattar inte hur vissa folk kan få ut så mkt olika ljud ut munnen samtidigt.
Nu ska jag läsa min bok som jag fått av mamma. Det är samma författare som har skrivit twilight böckerna. hejddåå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0