Yesterday you told me 'bout the blue blue sky

Tja-a

Nu sitter jag här framför datorn och segar. Ikväll är det första avsnittet av grey's så självklart kommer jag vara bänkad framför tv.n vid 21 tiden.
Idag hos frissan gick bra men hon sa att jag kunde gå tillbaka nån dag om jag känner att ja vill fixa nått och jag ska nog gå dit imorgon för topparna på hårförlängningen är jätte skarpa och så vill jag ju inte ha det. Hahah sen hade ja för lite pengar med mig också så ja måste ändå dit imorgon och betala hela klippningen haha. bra evelina.
Nått jag inte sagt för än nu är att jag ska på en anställnings intervju imorgon på online klockan 10.00. jag tror att det kommer gå bra faktiskt. Jag är halvt förbered på vilka frågor som förmodligen kommer att komma och jag vet nu också vart det ligger haha, det kan ju som underlätta. Ne men iallafall så jag är inte ett dugg nervös faktiskt men det kommer kanske ja vet inte riktigt. Eller förmodligen gör det de eftersom jag alltid blir nervös över små saker.
Nu ska jag gå tillbaka till datorn och sen kanske göra nått fint med mitt hår inför imorgon. hejdååå



just nu: Fool's Garden - Lemon Tree

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta en bild med hårförlängningen!

2009-10-01 @ 16:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0