you dont know anything by

Hej. äntligen. Har inte haft någon dator på snart tre dagar så jag fick ett vredesbrottt och for upp till pappa. Just nu har jag ingenting vettigt att skriva typ. Första danslekteten idag - lyrisk. Det vet jätte roligt men jag känner att jag måste komma in i det för man kan tro att det är likt jazz men det är det faktiskt inte. Men det kommer nog.

Flytten har gått ganska bra tycker jag. Lite rörigt och så men annats. Ingen köksbord har vi heller eftersom mamma blev övertalad till att snöra det så jag satt och åt frukosten på golvet imorse haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen, har inte funnits någon tid för det innan så nu.

just nu: Milow - You don't know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0