You were acting so in love,With your hand upon his heart

helloj. det blir att fara till skolan idag ändå. svenska och arbetsmiljö & säkerhet. idrotten skippar jag.
Nyss försökte jag ta kort på min sminkning med camen men efter typ 10000 bilder kunde ja inte vara seriös längre vilket resulterade till riktigt fula bilder, hahaha!


Aja nu sitter jag och äter lite nudlar. gött, men det va bar för att jag inte orkade ställa mig och laga nått vettigare. Nu tänker säkert mormor: Men evelina, nudlar är inge mat. oj oj hon kommer tyna bort...
Men de är gott och jag blir mätt, alltså mat. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

du pratar hela tiden om vad du äter och sånt. orka bry? du är snygg och smal som satan, varför bry sig?

2009-09-10 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0