You're a sex bomb love machine, 69 shots o' gasoline

Helloj. Äntligen fungerar internet här hos mamma men då ska batteriet i kameran sluta då så jag måste försöka hitta den innan jag tycker det är jätte roligt att skriva nått. Känns bara drygt att skiva om vad som hänt under dagen. Jag vill ha bilder i mina inlägg annars känns det inte värt att skriva något i överhuvudtaget.
Igår kväll fick ja typ världens höstattack och när jag vaknade imorse kunde ja typ inte prata. Helt hes och massa hosta. Det känns så drygt för så fort jag blir lite friskare ska jag gå och få någonting annat istället. värdelöst.
Ikväll ska jag fara och träffa eve och sen vidare till gab. Det blir nog trevligt, det är det typ alltid där. Även om man bara sitter och tar det lugnt.
Juste. Igår när jag gick hem från stan pratade ja i telefon och sen när ja la på kändes det typ som ja fick världens senadrag i armen fast det gick aldrig över. Så imorse hade det blivit bra igen men ne, nu när jag kom hem från dansen känner jag hur det börjar krypa tillbaka och nu göra det lika ont som i gårkväll. hahaha sinnes. aja jag har ingenting vettigt att skriva så jag slutar nu. byee


just nu: Crashdïet - Queen Obscene / 69 Shots



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0