14, 2010

Helt ärligt. värmen idag har varit helt oliiiidlig!!
Gick över till lisa för att sen ta en promenad ner till haga som vi snabbt ångrade. Värmen tog kol på oss helt enkelt. Det värsta va också att vi skulle hem sen..

Peter skrev just på msn att alla hans grabbs just kom över för att ha en överasknings/avskedsfest!. Jag visste redan om det och jag blev jätte glad när han sa det för han verkade så glad. Så nu skulle dom dricka bärka och ha jätte kul.  Så nu är ja nöjd, att han tillbringar de sista dagarna med han vänner och familj lite extra.

Imorgon drar jag och paula (kanske gustav) till bettnäs för första gången i sommar och det lär väl bli sista också i guess. Men men, nu ska jag duscha och sen gå till godishuset. haha nyttigt. men när skolan börjar ska ja skaffa ett årskort på simhallen. hejsvejs


Kommentarer
Postat av: paula

alltså ska vi bli sim-nissar eller vad??!?!?!?!?!?

2010-08-15 @ 01:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0