3 dagar i rad

... har peter gjort någonting sjukt i sömnen.

dag 1: Jag vaknar av att han sätter sig upp i sängen, pekar ut genom fönstret och säger: Dom kan komma in här! men hur ska dom komma in??
jag: Vilka är det som ska komma in?
han: ehmm... ne det var inget.
sedan lägger han sig ner igen

dag 2: jag vaknar av att ligger och skrattar. Allt från att bara små fnittra till att skratta rätt högt.

dag 3: den värsta kvällen. Vaknar av att han rör på sig.
han: BAAAM!!
sen blev jag skallad rakt i ansiktet.
Inte riktigt det skönaste jag varit med om när jag legat och sovit precis..

Nu är det bara att vänta och se vad som händer ikväll. det är faktiskt lite roligt när han ligger och pratar, men inte att få en skalle i ögat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0