En lite apa. hohohiihhhahaha

Jaha, inte blev det nån promenad till HM inte när det regnade så. Men jag pappa och peter tog iallafall en sväng förbi media markt för att jag har ett gammalt presentkort där. Hittade skivor till min Lars Winnerbäck samling men det var sån lång kö så jag bestämde mig för att ta det någon annan dag.
Men imorgon ska det nog inte regna så vi ska gå ner på stan istället och ha lite trevligt, måste ha jobb också.. Men jag orkar inte fixa till mitt CV ikväll så det får bli någon annan dag.hehe.

Ne vi sitter och ser time out just nu så jag ska väl se klart det och sen hoppa in i duschen. byebyeee



Den apan gillade mig på djurparken i borås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0