Oh and your sweet and pretty face

Godmorgon!! Alltså någonting jag helt glömt bort att säga ( dels för att ja ville att de skulle vara en överaskning för peter ) är att jag har gått från mitt gråa jätte fina hår, till mörk brunt/rött. Ibland ångrar jag mig faktiskt. Jag är blond och inte brunett. Men jag tror ändå att jag ska hålla kvar vid det här ett tag.

Idag är det sol på himelen och 25 grader varmt så om ett tag ska jag ringa och väcka lisa som var på droskan igår, hon lär må bra. Men vi ska iallafall vara ute så hon får bara härda.

Föreseten så fyller jag år om några dagar. Det kommer bli den bästa någonsin! byebye


Håret vart blont och tove var i umeå. ( nu är hon i turkiet den råttan, resan som ja inte hade råd med att åka på.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0