Feb. 18, 2010

Tjaaa, jag är tillbaka från dansen nu, ny duschad och allt. Jag var tvungen att fara till mamma för att boka resan till peter, men då kom ja på nu att ja har prov imorgon och jag har böckerna hos pappa så det blir ju jätte bra... not.

Imorgon är det ändå fredag så veckan har gått sjukt snabbt, snart är det vecka 9 och då kommer tove och sen bär de av till borås, (hoppas jag). Helgen nu kommer förmodligen bara vara lugn så jag kan vila upp mig lite, jag känner att det behövs faktiskt.

Inge smink har jag heller här hos mamma så antingen blir det no makeup eller så lånar jag av mamma. Fast det vill jag egentligen inte göra, jag gillar inte att låna smink av andra med tanke på ens egna bakterier m.m så vi får väl se.
nu ska jag göra mig klar för sängen, det blir en tidig kväll ikväll tror jag. Natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0