let's hit the road?

Godmorgon. Just nu sitter peter på planet hem till borås.
Vi har faktiskt inte gjort så mkt under tiden han varit här, bara käkat massa mat och sett film typ. Men det behövdes och det har verkligen inte varit fel, jag tycker att han borde vända och komma tillbaka egentligen.
Haha, han glömde sin tjocktröja här nu ser ja. Den luktar gott...aja jag får ta med den när jag far dit ner på lovet. Jisses vart ska jag få pengar ifrån, Eftersom jag alltid ska kolla resor så sent så blir det ju sinnessjukt dyrt, men jag måste väl snart börja lära mig att de är smartare att boka i tid.

Idag är jag ledig från skolan också så jag ska väl städa lite i mormors lägenhet och sen sova ett tag, jag har inte sovit klart än känner jag så. höress humans



hahah fiiiiint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0