Jan. 10, 2010

Godmorgon. eller jag har varit uppe nån timme men inte orkat göra nått så.
Igår for jag ut och träffade tjejerna dvs tove eve anja gab linda. Vi spelade lite kort och umgicks. Senare blev det ner på stan och äta lite mat, gött.
Senare idag ska jag till mormor och äta middag, nice.
För några dagar sen fick jag lite frågor om hur det är att ha ett långdistansförhållande så jag tänkte att jag skulle ta och svara på dom. ( eftersom min stavning på engelska är värdelös så svarar jag på svenska.)
J. om rubrik:
Hi! 
(I am half Swedish, half British though I prefer writing in English, hope that's okay with u.? u can write me back in Swedish)

I like ur blog and read it every day (please update more and add more pictures!)
I assume u and "P" have a long distance relationship and since I am about to enter one myself I'm just curious to hear ur opinion!

How long have u two been a real couple (without dating others)? 
Isn't it tempting to date others when u don't see each other as often? 
Have any one of u two ever been unfaithful?
How often do you two meet?
How old are u and how old is him? (I'm 17 soon 18, btw)
Are u planning on moving in togeather?

/J

1. Vi har varit tillsammans i drygt två månader.

2.Självklart kan tanken att träffa andra slå mig just eftersom jag varit singel så länge. Men den tanken försvinner fort för jag skulle inte kunna vara med någon annan än "p".

3.Nej, Och det skulle jag inte kunna vara heller.

4.Det är lite olika från gång till gång men som det varit nu har inte absolut inte vara mer än två månader tror jag. Och sen vi blev tillsammans har vi träffats 1 vecka i månaden och nu kommer han upp på torsdag.

5. Jag är 17 och han är 20.

6. Eftersom jag fortfarande går i skolan och har mer än ett år kvar så har vi inga som hellst planer på att flytta ihop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0