Take my tears and that's not nearly all

Gud nu är ja uttråkad igen. Och ingen är hemma så jag är själv, jag kommer aldrig kunna bo själv för jag har typ insett nu att jag inte kan vara ensam. Jag måste ha nån upp i mig hela tiden.
Jag saknar min tove och jag saknar min boy. varför ska alla alltid bo så långt bort!!!
Sportlovet är iallafall bestämt nu, inte bokat men BESTÄMT. borås en vecka och i can't wait.  Tiden måste gå fortare. Jag vill ha sommar så jag kan göra vad jag vill och vara där jag vill.
just nu: Marilyn Manson - tainted love

Kommentarer
Postat av: your bff tove

du måste ha nån uppe i dig hela tiden ahahahhahahaa



saknar dig med hun!

2010-01-22 @ 15:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0