E/F of the day

Godmorgon. steg upp åtta imorse för att börja tvätta. Men ne då hittar jag inte nyckeln till där tvättmedlet och det är så då blev det inget med det. Så sen nu har jag hållt mig sysselsatt tills nu och snart ska jag måla naglarna. Jag hatar omålade naglar och på tisdagar och onsdagar när ja är i bageriet får jag ju inte ha nagellack så jag brukar alltid skynda mig att måla när ja kommer hem.
Vid 4 kommer den sjuke så då ska vi till mamma och äta sen hämta nyckel till där vi ska bo m.m
dagens makeup blev jag helt missnöjd med men jag orkar verkligen inte göra nått nytt, jag ska ju ändå bara till skolan.
jag har använt:
MUS M/S Nightfall
MUS BLUSH Carmel ( har ja använt till både ögonen och kinderna)
gul skugga (ingen aning)
Isadora Eyeliner Indian Black
H&M Eyeliner White
Maybelline Great Lash Mascara
makeup
evelina nordlund

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggäckel, have a nice time tonight GUUURRLLL

2010-01-14 @ 18:07:48
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

hallå hallå :)

haft en bra dag ?

2010-01-16 @ 20:43:50
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0