i´m gonna hit this city

Tjaa. for ni som inte hänger med i mina häftiga svängar så åkte jag ner till min sjuka (pojkvän) igår så nu är jag här.
Det var verkligen inte planerat eller nått. Mammas kille skulle bila ner till Gbg så då slog det mig: Varför följer jag inte med? Så det gjorde jag med bara några timmars funderingar.

Åkte halv 10 och va framme 21.30 så 12 timmar tog det och jag var helt slut när jag kom fram så vi kollade bara lite filmer och sen sov vi rätt så tidigt.
Just nu är han och jobbar och kommer inte hem förens 01 om inte lite senare... Men han kommer förbi på sin rast och då ska vi äta middag så ja tror jag måste ta mig något innan annars kommer ja svälta.
Sen när han kommit hem (för kvällen) så kommer basse , sebbs och tim förbi, vi ska kolla hockey. haha yey.

Over and out. det blir med andra ord mindre skriv än vanligt tills på lördag så, tjaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0