I will be your guardian

Sådär . Nu är jag tillbaka i umeå.
Det strulade en massa innan jag äntligen kom hem måste jag säga!
Jag va tvungen att ta buss från borås in till göteborg för det första och självklart missar jag den jag ska med. Så då tänkte ja: aja men jag tar väl tåg istället då. Ne då är det inställ och det gå bussar istället. Men jag han till Gbg en halvtimme innan tåget gick så det va väl tur det.

Sen kring 21 tiden efter att jag bäddat och nästan börjat somna så kommer det in en och säger att vi måste byta vagn för att den här vagnen sitter löst. Happ, då va det bara att packa ihop alla saker igen och byta. Men då fick vi ligga i sov vagnar istället för ligg så det var redan färdig bäddat.

Vid 04.00 ringer brandlarmat!  Då är det nått mongo som har rökt i tåget. Jag fattar inte?! Reglerna i tåget är väl lika viktiga som i ett plan, och i ett plan tänker väl ingen ens tanken på att ta upp en cigg, sjukt. Sen kunde jag inte somna för är 05.
Det ringer i nån klocka igen och lyser en lampa i ögonen på mig. Innan jag fattade att det var väckarklockan. hahah. Tåger skulle vara framme i umeå 06.30. Så varför ringde då klockan 07.30?? tåget är försenat i 2½ timme, yes! Sen måste vi som ska till umeå byta till buss i vännes och eftersom jag var så sen hem hade mamma hunnit fara iväg till ikea så jag fick gå hem.

Aja nu är jag hemma iallafall och ska snart äta tacos med pappa och adam sen blir det tjejerna. Hoppas alla haft det bra. Nu är jag tillbaka och ska försöka lägga ner lite mer tid på min internet "dagbok". possss

JUST NU: The Fray - Never Say Never

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0