In my place

Hej. idag har varit en seg dag men lilla eve ( karl-e, evajj, E1. pick a namn) lättar alltid upp den, de sjuke mongot som hon är.
Ikväll kommer anja hit och då ska hon äta godis, hon har sin godis dag idag så. Men jag ska inte äta nått för jag är nyttig. eller rättare sagt jag har haft min onyttiga dag typ alla dagar i veckan nu så det blir inge mer i veckan hade jag tänkt. Vi får väl se vad vi gör. kanske kollar någon trevlig film eller så vi få helt enkelt se.
Aja hela veckan har ju varit lite smink så jag har gått bara såhär i veckan och oftast utan vit eyeliner också.
Men nästa vecka är jag tillbaka och då kan inget stoppa mig. haha ne inte så galet kanske men.
makeup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0