It kicks so hard it breaks your bones. Cuts so deep, hits your soul

heeeeej, jag älskar fortfarande att Andreas är tillbaka i paradise hotel, det kan inte bli bättre.
Igår var första danslektionen också. Det kändes rå bra och det känns i hela kroppen idag också, mina muskler skriker.
Ikväll har jag också dans, så som torsdag fredag också. Men idag ska jag bara kolla vilken svårighetsgrad dansen ligger på.
Anja glömde sina glasögon här imorse så jag testade hur jag skulle se ut med. Gud vad jag inte såg någonting! Sen ser jag typ jätte vuxen ut. Jag ska sova. godnatt hahah eller nått i den stilen
evelina nordlund

just nu: James Morrison - Love Is Hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0