Look at the stars, Look how they shine for you

hej... boring... jag är uttråkad. Men jag är samtidigt så trött att jag inte orkar göra nått. Idag har jag varit i bageriet hela dagen och kämpat på som ett litet svin som jag är. Jag och lisa va typ dom enda som städade och diskade, yey det känns ju bra. NEJ!
Och sen har vi planerat öppethus dagen som kommer att vara nu på måndag. Vi kommer att baka massa nice. T.ex prinsessbakelser! Sen kommer vi också ha en frågesport och vinnarens pris kommer inte vara dåligt (fast det vore riktigt kul).
Nu sitter jag här i sängen och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan förbereda det inför imorgon. Jag hinner inte det jag ska göra om jag ska börja från 0 varje morgon så därför gör jag det som går innan jag tar och lägger mig helt enkelt.
Planen var ju också att vara utan mycke smink den här veckan och självklart håller jag det. Det är bara lite ögonbryn och mascara. Sen skulle jag ju tvätta mina penslar också vilket jag nog tänker göra nu innan jag kommer på nått annat sjukt jag ska göra.
återkommer gött folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0