nytt år, nya möjligheter

Godmorgon. vaknade nu och har sjuka träningsvärken från att vi var i backen idag.
Jaha nu är det ett nytt år, jag känner dock ingen skillnad. jag har heller inget vettigt att skriva så jag lägger upp en rolig fråge-grej om året som gått istället.

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig? – Awesome
Bättre än förra året? – Det tror ja nog faktiskt
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – sommaren & allt folk.
Har du flyttat under år nollnio? - jao, i september men ja har fortfarande inte någonting på mina väggar...
Har du hittat en ny låt som du älskar? – har jag nog
Isåfall vilken? - det är nog ett par
Har du druckit alkohol? - mjo
Har du kysst en främling? - hmm, kanske

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? – fin
Har du varit kär? – Oja
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja 
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? – ne, det struntade jag i

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - näe
Har någon i din släkt avlidit? – näe
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - jao
varit i slagsmål? - njae

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - hmm, kanske nått men inget ja kommer på just nu
Isåfall vad? - som sagt
Har du skämt ut dig? – det är jag grym på så
har du ljugit för en vän? – har jag nog, men det har nog inte varit nått elakt
Har du varit ute en hel natt? – Japz
Har du blivit tagen av polisen? - Njäe
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – jouup
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? – de med

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - östraa
har någon varit elak mot dig i skolan? – varje dag. ne det va ett skämt
Har du gjort ngt framsteg? – hmm 
Haft alla rätt på ett prov? – Onej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0