Smoking his last cigarette

Tjaaa. Sorry för bad update men jag har varit med min pojkvän i helgen och vi har inte haft nått internet så.
Men jag kan försöka dra ihop helgen som varit med lite korta meningar.
Torsdag: Mötte upp P på flyget. Vi for hem till mamma och lagade mat och sen vidare till lokalen för att packa upp, bädda och bara ta de lugnt.
Fredag: Planerna var FEST, men P fick migrän så han låg typ i sängen hela kvällen stackars. Mamma jocke mormor pappa adam och baby syster kom förbi med middag och där blev dom kvar en tag. det funkade det också.
Lördag: Planerna blev FEST. Eller det började med att vi hämtade upp anja för att sen laga lite god sushi. Vi skulle bara vara vi och några tjejer för att sen dra vidare men vi kom inte så längt, vi kom ingen stans faktiskt så det kom över lite mer folk och jag hade faktiskt skit skoj. Det var roligt att träffa maja som det va så längesen jag träffade t.ex.
Söndag: Vi försökte sova igen alla timmar efter lördagen men det gick väl inte super. Mamma ringde vid 12 och frågade om vi ville äta där så sure. Bara det att när vi väl skulle fara hittade vi inte bil nyckeln. Vi letade som två sjuka svin typ och till sluta hittade vi det på fläkten i köket, hur kom den dit?
Middan vad super och sen va planen att vi skulle se en annan del av köping och sen nån film, så vi for till godishuset och köpte lite chips.
När vi kommer  hem så är lokalnyckeln borta. Awesome, så vi fick börja leta igen men den här gången hittade vi den inte. Jag var beredd på att skämma ut mig och ringa farmor och berätta att vi behövde extra nyckeln.. För att göra en lång historia kort så säger vi bara att  farmor hittade nyckeln i snön utanför bilen sen.
Måndag: Vi steg upp. Jag tror inte jag har varit så trött någonsin på länge iallafall. Sen så ringer pappa och erbjuder sig att skjutsa mig till skolan och P till flygplatsen så då kunde vi vila lite till. Vi fick säga hejdå på skolan och det känns jobbigt att  veta att jag kommer sova ensam i natt och alla nätter ungefär en månad framöver.
Jag orkar inte skriva nå mer idag och jag kommer inte bry mig i sminket i veckan heller. Mitt ansikte måste vila så jag ska passa på att rengöra penslarna någon dag framöver också, det var ett tag sen så nu vet ni vad jag kommer pyssla med. Nu ska jag snart kolla in paradis hotellet. Godnatt

Just nu: The Fray - You Found Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0