The beautiful is back!

Godmorgon. Igår på skolan gick bra faktiskt. Alla som besökte fick svara på frågor, men dom svarade typ inte på några själv utan frågade till sig alla svar haha, tur jag va lite på läst då annars hade det väl blivit lite pinsamt.
Sen när jag kom hem ringde jag hit anja. Vi käkade apelsin (ja vet inte varför jag berättade det men. C-vitamin!!) sen började paradise hotel samtidigt som P ringde.Jag tror nästan jag skrek honom döv när andreas kom tillbaka till paradiset, FÖRLÅT. hahah.
Helt underbart att han fick komma tillbaka iallafall och jag är typ lycklig som ett litet barn när de får glass, Ögon godis!!
Nu ska jag sminka mig (tror inte de blir nått speciellt) och sen gå till skolan. later guys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0