the dance make my days

Heeeeej!! jag kom just hem från dansen. Alltså det är egentligen sjukt, jag har dansat i 11 år och jag tycker fortfarande det är lika roligt. Viket humör man än är på, allting blir super på en gång man kommer in i danssalen.
Någon dans jag ganska just har fallit för är dancehallen. Det är ju grymt. Att jag alltid varit svag för jazzen har jag vetat länge. Men jazz och dancehall är inte lika varann i överhuvudtaget men det är helt sjukt! Ikväll var jag alltså på dancehall och jag känner att nästa termin ska jag gå fortsättare, jag vill ha lite mer utmaning. Sen blir det jazz imorgon, jag längtar redan!!!!
DÅ: (jag längst till höger)
NU: (me and anjalainen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0