the time of my life

hej, idag orkade jag inte vinter och mörker så jag gjorde en somrig makeup. Jag har så mycke planer i sommar och det kan inte bli annat än bra! Först turkiet med mamma, hennes boy och min bror. Sen efter det blir det av till Peace&love. Strax efter det bär det av till gothia eftersom adam(bror) ska spela. Och sen toppen på isberget - vi tjejerna far förmodligen utomlands!! Sen antar jag väl att det blir nån sväng förbi borås också.
Imorgon är det onsdag vilket betyder bageri hela dagen. Det känns ändå bra för jag orkar fortfarande inte bry mig så mycke i skolan. Fick veta att jag har två svenska uppgifter som ska vara klara nästa vecka. Gud det hade jag helt glömt bort så nu blir det att ta tag i det. Kanske på fredag när ja ändå är ledig, men då är P här så då vill ja inte sitta och plugga precis. aja over and out. jag ska göra nått vettigt, typ sova
(idag har jag använt mig av random skuggor så de blir ingen beskrivning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0