we don't need anything, our anyone

Tjaa. bad update, Gud det  känns som att det är de enda jag skriver nu för tiden. Jag har verkligen kommit efter. från att ha bloggat minst två gånger per dag till typ knappt 1 gång.
Helgen har iallafall varit rätt skön. I fredag var jag med anja. Vi tog det bara lugnt framför tv.n och sen sov vi gott i mammas stora säng. Så sen igår på morgonen kom paula hit, vi for omkring på stan och kikade på lite allt möjligt. En massa skor blev det kollat på och jag är grymt sugen på två av dom. Men jag har ju mein Junge så långt bort så jag måste helt seriöst snåla en massa på det grejer jag vill ha. Och om jag ska kunna fara utomlands två gånger i sommar också så.
Iallafall så på kvällen orkade vi inte sitta inne bara så vi gick över till Gab's Place, spelade lite kort och hade det bara mysigt. Sen idag har jag varit slö och äcklig som alla andra söndagar i mitt liv. Vi for iallafall till mormor och lagade lite sushi, as gött.
Till veckan börjar dansen och guuuuud vad jag taggar, det kommer bli så roligt! godnatt

just nu: Snow Patrol - Chasing cars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0