who is she?

Juste Btw. Igår kväll kunde jag inte sova så jag hede på en liten film på datorn.
Tanken var att se filmen 100 Women men den hittade jag inte så det fick bli 100 girls istället men det funkade ju det också. Jag känner på mig att jag sett den tidigare men ja kom inte ihåg vad den handlade om så det blev bra.
Jag tycker faktiskt att den var riktigt bra även fast det är as as gammal och skrynklig.
Om ni inte förstår på namnet så försöker han alltså hitta en tjej han inte vet hur hon ser ut bland alla 100 girls som går på skolan.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: mersiha

hej fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-22 @ 19:16:31
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: evs

jag tror fan att jag har sett den där endå:P:P

2010-01-22 @ 23:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0