kanske imorgon.. kanske till hösten

Hahaha. alltså ja kan verkligen inte vara hemma den här sommaren. jag har varit borta så mkt så nu blir jagtyp deprimerad så fort jag inte gör något. Så planen är nu att åka tillbaka till borås nästa vecka någon gång.

Sen hatar jag mig själv för att jag bloggar så lite men jag har ingen kamera och ingenting så jag funderar helt ärligt på att inte blogga alls tills skolan börjar. Fast det känns ändå lite tråkigt sen att kolla tillbaka och så ba: illa ja har inte skrivigt någonting om min sommar. men ja känner att så länge ja inte har någon kamera kan ja inte heller förklara hur roligt att har varit  så vi får helt enkelt se när jag uppdaterar igen. later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0