där allt förändras, fast ingenting händer

Godmorgon. Hahah min skolavslutning va lite rolig kan man säga, eller inte alls. Började med att jag åkte till mormor och bara tog det lugnt, sen åkte jag hem, tog på mig mjukisbyxor och gick en promenad med mamma. Efter det pratade jag med peter och sen sov jag. Hahah vad har hänt med mig???? Förra året var det alltid party, ALLTID!! Men nu är jag som en soffpotatis. I sommar måste det bli en förändring för det här håller inte, jag måste leva ut mitt liv litegrann igen.

Imorgon åker jag iallfall till borås igen och stannar där ett tag. Det känns mega super bra, det är alltid skönt att kommer bort ett tag. Peter kommer tatuera sig när jag är där också!!! Jag är helt kär i tatueringar men jag och sår/blod går inte alls ihop så när han gör den kommer jag antingen vara as taggad hela tiden eller så kommer ja bli helt vit i ansiktet och typ svimma haha, men det är niiice.


Om någon timme kommer mormor och då ska jag tvätta upp lite tvätt och sen fara på strömpilen och kolla grejer. Funderar på ett nytt gelenagel kit och en mörk mörk fondation som jag sen kan använda och blanda ut den andra jag har så jag får bra färg under hela sommaren utan att se för blek eller brun ut. tummen upp för min smarta ide!
jahaja men over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0