Fram med kameran, det är sommarlov

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!Nu är det äntligen sommarlov och som jag har längtat efter det!! Dock har jag två kurser som jag inte gjort klart än men det kan vi blunda för just nu.
Jag sov hos paula inatt och hon hade köpt en klänning hon inte ville ha kvar så då fick ja köpa det och det passade perfekt idag, fast det kändes nästan som att det var jag som skulle ta studenten. Jag får vänta ytteligare ett år med det kommer nog gå snabbt som attan och sen är det dax att bli stor. Jag vill typ inte ens fylla 18 bara för att man måste börja bry sig.

Aja som vanligt vid den här tiden så ska jag ta mig en liten tupplur (som kommer sluta med att jag sover 4 timmar och drömmer sjuka drömmar). pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0