Hare gött med mos alla!!

Tjabbson. Idag har jag varit med lisa och sen bara packat och packat. Varit på affären och köpt lite mat och sen hm och köpt torrschampo som kommer att användas i massor.
Imorgon klockan 10.05 åker jag till peace & love. och nu börjar jag bli så taggad så de är inte sant. Fick meddelande på telefonen idag också om att drashdïet ska dit. herre min gud vad det var lycka!! så nu längtar jag bara till att gå och sova så jag kan vakna och fara iväg.

Sen efter festivalen åker jag till peter och är där i 3 veckor så bloggen lär fortsätta lida en massa men det finns helt enkelt ingen tid till något annat så. Men alla får ha det så bra så ska jag försöka lägga upp några bilder från festivalen senare någon gång. pusss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0