Juni 14, 2010

Godmorgon.. man kan väl säga att jag vaknade just, eller ne ja vaknade vid 10 sen var ja uppe till 12 och sov sendan till nu. Peter är ändå och jobbar och kommer hem 5 så jag har som ingenting annat att göra. Han ringde och väckte mig och sa att det var fint väder och att vi måste fara på picknick någon dag. Haha alltså ibland händer det att han är väligt söt så picknick ska det bli. Men inte idag men kanske imorgon eller så.

Sen från de ena till det andra kollade jag försa avsnittet på säsong 3 av TRUE BLOOD som kom ut igår. Jag har längtar och längtat lite mer och nu äntligen!! Det var väl dock inte ett kanoners avsnitt men det spelar ju ingen roll.
Aja jag ska väl göra någoting vettigt nu (fast egentligen kommer jag inte de, ja kommer bara sitta vid datorn) så ja skriver kanske någon fler gång snart. hejsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0