sommaren i city 1990 kommer du ihåg den? svar : nej

Tjaaa, midsommar igår då. Kvällen var rolig ibland med mest vara jag bara trött. Då är det ju tur att jag iallafall får vara med mina favorit tjejer.
Tove har en massa bilder från kvällen som ja tänkte att ja kanske skulle kunna få ta del av så jag ska prata med henne senare.

Sen så sminkar jag mig nästan ingenting nu när de är sommar har ja märkt, jag går ofta helt smink-lös. Därför blir det heller inte att jag lägger upp nå dagens eftersom de som inte är lönt. Därför kommer bloggen också vara rätt tråkig i sommar eftersom jag inte kommer ha så mycket att skriva om och sen så ska jag vara borta den största delen av sommaren också så de är så de är. nu ska ja se true blood. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0