emma fyllde år igår!

Godmorgon. Happ, valborg igår och jag gjorde inte alls mycket. Anja kom förbi och åt middag hos oss och sen följde jag med mamma ,jocke och pappa upp till campus. Jag höll typ på att få panik när ja va där för det va hur mkt människor som hellst och samtidigt så stog man i massa gägga och vatten så ja va jätte blöt om fötterna.
Men vi var inte där så länge utan for till rött istället. Vi satt där resten av kvällen vilket var rätt skönt faktiskt. vid typ 24 tiden började vi dra oss hem och det var sinnessjukt!!!! kallt.
Kom hem - hedde på ett avsnitt av the vampire diaries och sen sov jag som en gris.

Konstigt men ändå rätt skön valborg, over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0