hit the road jack..

Åhhhh, den här veckan är dryg. Imorgon har jag trafikprov, sen onsdag svenska prov och på torsdag har jag och några bruds presentation av vårat företag. Så var det med det gå ikväll kommer jag bara sitta inne och nörda i mina papper, fy...

Men på torsdag kväll flyger jag till peter och stannar där tills tisdag. Det känns såååå bra att komma bort ett tag men jag kommer ändå att måsta plugga när jag är där men det kan jag ju passa på att göra när han endå är och jobbar, sweeet.
Men ska jag cykla till skolan ( fick låna min brors cykel annars hade jag måstat gå ) så later



Hahaha den där kvällen. Jag och lisa gick i 8,an och vi skulle på skumdisco. frääänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0