Maj 12, 2010

tjabbson.. igår då. Jag och peter gick och handlade lite ehm.. mat? Det var iallfall det som var tanken men det blev paj cola och glass istället.
Klockan tickade och sen var det dax att åka till flygplaten. Jag kunde typ få ut nått ord att säga under hela bilturen för jag ville verkligen inte fara ifrån honom igen, det kändes bara jobbigt.. Men men, när jag väl hade bytt flyg på arlanda och nästan var hemma fick jag höra att det var för mycket dimma för att flyget skulle kunna landa så vi fick åka till skellefteå istället.
Därifrån blev det buss så jag var väl hemma 00.20 typ.
Nu längtar jag bara till sommaren så jag kan få umgås med mina favoriter och min älskling.
Nu blir det bäst tove. hejjsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0