Ronnie James Dio

Dog idag. alltså om ja ska vara ärlig så har ja inte lyssnat allt för mkt på musik med honom men det har spelats mycket från pappas sterio både hemma och i bilen så han är nog mer chockad över det här än vad jag är. Men jag tycker ändå att det är helt sjukt. Det var ju han som började med "horntecknet" (allt med andra ord det tecken man gör och som direkt förknippas med rocken.)

Helt ärligt så måste ja säga att jag bryr mig mer nu än vad jag gjorde när michael jackson dog. Så det här känns bara sjukt. Heaven & Hell hade ju ställt in hela sin europa turné pga av att ronnie inte hade blivit bättre från cancern utan sämre och inte skulle orka spela i sommar , och se nu hur fort det kan gå från att inte må tillräckligt bra för att kunna stå på scen till att inte leva längre. Det är sjukt.


Kommentarer
Postat av: tove

vi kommer alla dö nån gång. de är lika sjukt det

2010-05-17 @ 16:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0