Se dig omkring här. Hit har vägen av allt hat fört oss

jaha. okej, vad har jag gjort idag?. absolut ingenting. Vaknade vid 10 och käkade lite frukost, sen pratade ja i telefon ett tag och satt vid datorn tills klockan blev kring 12 och sen kände ja att jag lika gärna kan sova ett tag till. Så vaknade jag sen av att mamma säger åt mig att det är middag, då var klockan 18. Bra evelina. Men det roliga med mig är att ja skulle kunna gå och sova hur tidigt jag vill ändå även fast jag sovit så länge innan.

Men jag gick iallfall till gabbi och var där ett tag med hon eve och frida. Sen skulle dom dra vidare och jag kände att det blev lite sent för att fara så långt och det skulle säkert bli problem med att ta sig hem så då for jag hem istället.

Nu sitter jag här framför datorn med mobilen i knät och jag är laddad för Pocahontas. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0