did you give the world some love today, babe?

tjatja.. förfarande dålig på det här. Men nu när mormor är utomlands får jag och peter bo hemma hos henne så vi får vara själva litegrann och så. Igår kväll kollade jag i en av hennes lådor i badrummet och hittade en massa läppstift så nu är då tanken att : Jag ska visa ett stift för varje dag fram till på fredag.

Idag har jag ingen kamera så de fick bli en skit kvalite bild från webcamen...



Jag har nyligen fått en kärlek för mörka läppar så jag ska införskaffa ett så fort som möjligt. men det här är då det första stiftet. namnet kan ni få veta imorgon för jag har det inte framför  mig nu (sitter nämnligen hos papi nu)

Aja hare så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0